EMS bij gewichtscontrole

Gewichtsproblemen?

Veel gewichtsproblemen ontstaan door een verandering in onze leefstijl sinds de afgelopen decennia, we bewegen minder en (slechte) voeding is makkelijk verkrijgbaar.
Een alarmerende 43,1 procent van onze bevolking is te zwaar. Onder de vrouwelijke Nederlandse bevolking zijn twee op de vijf vrouwen te zwaar. De leeftijdscategorieën waar de bevolking het zwaarst is tussen de 55-65 jaar en 65-75 jaar. Dit geldt voor mannen en vrouwen. In deze twee categorieën is maar liefst 60 procent te zwaar.(bron CBS).
Je bent dus niet alleen, EMS training helpt je het op een andere manier aan te pakken!

Slapend calorieën verbruiken?

Voor een gezond gewicht zijn dit de drie fysieke kritische succesfactoren;
1. Voeding
2. Beweging
3. Spieren
Echter weinig mensen (minder dan 0,5% van de Nederlandse bevolking) komen tot een wekelijkse effectieve krachttraining voor alle spieren van je lichaam.
Of het nu een smalle taille, beter omlijnde spieren of minder vet is, verschillende onderzoeken hebben de effecten van EMS training bevestigd*:
• 87% van de deelnemers rapporteren duidelijk zichtbare lichaamscontouren, er was een substantieel verbeterde positieve perceptie van hun lichaam.
• 89% voelde krachtiger en strakker na de training.
• De training verminderde het percentage lichaamsvet tot wel 4% binnen 6 weken EMS training.
• Vrouwen verloren een gemiddelde van 1,5 cm vet van hun taille en heupen.
• Mannen verminderde hun buikomvang tot wel 2,3 cm –gelijktijdig met een spiertoename van 1-2 cm rondom hun benen, bovenarmen en borst.
• Mensen met overgewicht verloren een gemiddelde van 3,5 kg en 9% lichaamsvet. Ook is hun taille gemiddeld 6,5 cm kleiner geworden en is er 2 cm afname bij de omtrek van hun bovenarmen na 13 trainingsweken.
• Senioren (boven 65 jaar) verloren 6,8% van hun buikvet en 6 cm van de omtrek van hun middel zelfs op een laag trainingsniveau van 30 minuten iedere 5 dagen.
*Bron: Studies at the University of Bayreuth (Boeckh-Behrens/Vatter 2003, Boeckh-Behrens/Walz/Niewöhner 2003, Boeckh-Behrens/Sebelefsky/Grützmacher 2002, Boeckh-Behrens/Stötzel/Benner 2003, Boeckh-Behrens/Treu 2002), a study at the Friedrich Alexander University Erlangen-Nürnberg (Kemmler/Birlauf/von Stengel 2009), own studies.
Lees hier de ervaring van Sonny.

Herken jij één van de volgende klachten en wil je dit aanpakken?

Ik ben te zwaar
Ik wil niet meer jojo'n in mijn gewicht
Ik moet van mijn dokter.
Ik pas mijn kleren niet meer
Ik wil geen risico lopen op hart & vaatziekten
Ik wil geen lichamelijke klachten door overgewicht/ last van mijn kniieën/ heupen/ rug
Ik wil een maat kleiner
Ik vind mijzelf lelijk
Ik wil mijn partner niet teleurstellen/tevreden houden
Ik moet sterker zijn om meer te kunnen bewegen

Met EMS training pak je jouw rugprobleem aan!

Met 1 training van 20 minuten per week kun jij werken aan het verminderen of volledig verdwijnen van jouw rugklachten, Maak vandaag nog een afspraak voor een proeftraining! .

RAAK OOK GEPRIKKELD
MAAK VANDAAG NOG
EEN AFSPRAAK

Reserveer Kennismakingssessie

Deze website maakt gebruik van cookies

Door gebruik te maken van deze website geef je toestemming voor het plaatsen en uitlezen van cookies. Wil je meer weten over deze cookies? Klik dan hieronder op meer informatie. Wil je de cookie-instellingen voor onze website wijzigen of weigeren? Klik dan op de knop 'cookie-instellingen aanpassen'.

Meer informatie over ons cookie- en privacybeleid | Akkoord